ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο αγοραστής των προϊόντων που παραγγέλθηκαν στο ηλεκτρονικό κατάστημα Superpet, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, έχει το δικαίωμα να ειδοποιήσει την εταιρεία εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αγαθών στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου sales@enginius.gr με σκοπό την επιστροφή των προϊόντων, χωρίς να πρέπει να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις για την απόφασή του.

Το κόστος που βαρύνει τον αγοραστή σε σχέση με την επιστροφή, είναι το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στον πωλητή το αργότερο 14 ημέρες από την ειδοποίηση υπαναχώρησης από τη αγορά. Η προθεσμία ξεκινά την επόμενη ημέρα από την ημερομηνία παραλαβής των παραγγελθέντων εμπορευμάτων. Ο καταναλωτής πρέπει να αποστείλει στην εταιρεία αντίγραφο του παραστατικού πώλησης.

Τα παραληφθέντα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, αμετάβλητα και στην αρχική συσκευασία.

Η εταιρεία επιστρέφει στον αγοραστή, το ποσό των παραγγελθέντων αγαθών, στον τραπεζικό λογαριασμό του χρήστη. Οι επιστροφές χρημάτων θα γίνουν το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία.

Η εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την πληρωμή έως ότου παραλάβει τα επιστρεφόμενα αγαθά ή έως ότου ο καταναλωτής αποστείλει απόδειξη ότι τα αγαθά έχουν επιστραφεί.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν στη διεύθυνση:

Ελ. Βενιζέλου 71
Καλλιθέα, Ελλάδα
Τηλ:+30 210 9533390

Παρακαλούμε όπως μας ειδοποιήστε τηλεφωνικά αρχικά πριν επιστρέψετε τα προϊόντα.

Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά, ο καταναλωτής δεν έχει κανένα δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά, στις παρακάτω περιπτώσεις:

- Όταν τα αγαθά κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ακριβείς οδηγίες του καταναλωτή και προσαρμοσμένα στις προσωπικές του ανάγκες.

- Όταν είναι αναλώσιμα αγαθά ή λήγουν γρήγορα.
Εάν ο καταναλωτής έχει ανοίξει τη σφραγίδα ασφαλείας μετά την παράδοση σε την προϊόντα σφραγισμένων ηχογραφήσεων ή εγγραφών βίντεο και προγραμμάτων υπολογιστή.

- Όταν η αγορά αφορά εφημερίδες & περιοδικά, εκτός από τις περιπτώσεις συνδρομών.

- Εάν ο καταναλωτής έχει ανοίξει τη σφραγίδα μετά την παράδοση, όταν η αγορά αφορά σφραγισμένα αγαθά που δεν είναι επιλέξιμα για επιστροφή για υγειονομικούς λόγους.

- Εάν τα προϊόντα είναι από τη φύση τους άρρηκτα αναμεμιγμένα με άλλα αντικείμενα.